Mam 100 lat. No, prawie. Chyba dlatego dziennikarska młodzież z „Vox Populi” zechciała bym np. raz w tygodniu się tu, hm, mądrzył. Póki to szczerze przed 10 maja 2020 jeszcze możliwe, bardzo chętnie.

    Urodziłem się, z grubsza, gdy Adolf Hitler zdobył nad swym nieszczęsnym narodem pełnię władzy. Drańskimi numerami swej, na początku, mało kochanej przez Niemców narodowo-socjalistycznej Partii. Co ciekawe historycznie Hitler zdobył tę władzę „sejmowo” także praworządnie.
    Och, przesadnym zbiegiem okoliczności, nasza tylko pozornie narodowo-socjalistyczna Partia, tymi swoimi numerami również idzie po władzę absolutną. Za ok. 3 miesiące, po tych naszych „kanclerskich” wyborach się okaże, czy dojdzie...

    Ja, stary proletariusz z najniższą emeryturą tymczasem leżę na antresoli 150 cm na 250 cm niestety bez meldunku, czyli nie pójdę głosować. Ta antresola, nota bene w cudzym mieszkaniu, to od ok. 10 lat moje najczęstsze lokum. Swoje mieszkanie utraciłem przez drański numer znanego publicznie ciemnoskórego rodaka (szerzej o tym przy okazji). A, że będąc niejako bezdomny z najniższą emeryturą wciąż żyję wesół i zdrów – na coś, komuś to moje mądrzenie się przyda. Gdyż uwzględnię zły dla naszego narodu polityczny czas a dla tej planety klimatyczny. W końcu moje teorie jak niegłupio trwać w tym wszystkim na sobie wypraktykowałem.

    Moja dość szeroka i różnoraka wiedza jest wprawdzie powierzchowna, ale za to jestem umysłowo sprytny i zwinny. A skoro patrzę bezwzględnie trzeźwo na siebie, pozostanę życzliwy tak wobec niewiedzy jakichś rodaków jak i wobec ich odwrotnego niż moje myślenia.
    Do bólu rozumiem jakim prywatnym i społecznym Złem były, są i będą (po bliski kres  zwyrodniałej ludzkości) te pleniące się po świecie koszmarne nacjonalizmy. Takie aż po rozlaną krew tzw. uchodźcy, Żyda, geja, a wreszcie rudego czy mańkuta. Ale skoro to jest praplemienny odruch na jakiegoś Innego, który od zawsze bywał dla plemienia szkodliwy?... Niestety przez takie teoretyczno-martyrologiczne myślenie, nawet Faszyzm wraz z całym Holokaustem widzi się jako tragiczny, ale banał.

    To wszystko u nas jest chyba skutkiem krwiożerczego neokapitalizmu (kolejny równie tragiczny banał) . A konkretnie nie tylko rządowych masmediów oraz całego zainfekowanego fuck-newsami internetu. Co z tego, że tzw. wolne masmedia do mdłości leją naszemu narodowi to swoje w rękawiczkach (Hitler Niemcom przez radio). Czy to o jakimś dziecku zgubionym w koniczynie czy o zgubnym skądinąd koronawirusie. Nic!

    Moim trochę mniej tu banalnym tematem będzie wkrótce coś chyba miażdżące o SAMCACH! To one są całym złem ludzkości, która dlatego od swego zarania była niszczycielem planety Ziemia.

I na ten tydzień to by na tyle

Autor:
Jerzy Nasierowski
aktor teatralny, filmowy i radiowy, pisarz
https://www.youtube.com/channel/UCFqdSGFzvVEb4msUP0TnyG

#voxpopulipl #MyObywatele #SpołeczeństwoObywatelskie #NGO #WolneMedia #wieszwięcej #wieszwiecej #portalobywatelski #czasnazmiany